מדוע אתם זקוקים לחברה עבור ניהול מבנים

שאלה: בבעלותנו בניין אחד בן מספר דירות, מדוע כדאי למסור אותו לניהול?

תשובה: אם אתם מנהלים את הבית בעצמכם ללא כל קושי ויש לכם את כוח האדם לעשות זאת ביעילות ובמקצועיות, ייתכן שאינכם זקוקים לנו. חברת ניהול טובה תבטיח לכם הנאה מהפירות שמניב הנכס, תוך הגדלת התשואה למקסימום ובלי "כאב הראש" הכרוך בניהולו.

שאלה: האם חברת הניהול תתאמץ כמוני למצוא שוכרים ולהבטיח תפוסה גבוהה במשך כל ימות השנה?

תשובה: ודאו שלכם ולחברת הניהול יש מטרה משותפת: מיקסום הרווח. לדוגמה, בפירר הנהלת רכוש, דמי הניהול שאנו גובים הינו אחוז שנקבע מתוך סך ההכנסה. כך, במידה והנכס אינו מושכר, לא תשלמו דמי ניהול. כך אתם יכולים להיות בטוחים שחברת הניהול מחוייבת להשיג לכם תשואה מקסימאלית.

שאלה: האם אתם גובים דמי תיווך מהדיירים?

תשובה: לא, אנחנו לא מתווכים בין הדיירים לבין בעל הנכס, אלא נאמנים של בעל הנכס, הבאים "בנעליו". לכן התשלום היחיד שאנו גובים הוא דמי ניהול מבעלי הנכס. זו גם הסיבה שבכל ויכוח או עימות עם הדייר, אנו מייצגים נאמנה את האינטרס של בעל הנכס, שהוא גם האינטרס שלנו. במאמר מוסגר, אנו מציעים להימנע מחברות "ניהול" הגובות דמי תיווך מהדיירים. שאלה: כיצד אוכל לוודא שכל התיקונים שנעשים בנכס אכן דרושים, ולא מבוצעים תיקונים מיותרים ובזבזניים? תשובה: אנו מבצעים באופן שוטף רק תיקונים הכרחיים. בעת קבלת תלונה על תקלה או דרישה לביצוע תיקון, אנו בודקים שאכן מדובר בתיקון הדורש איש מקצוע, ורק אז נשלח איש תחזוקה. אנשי התחזוקה הינם קבלנים עצמאיים ואינם עובדים שלנו, ואין לנו כל חלק ברווחיהם. כל בעל מקצוע מוסר חשבונית עבור התשלום שמשולם לו. במידה ועולה צורך בתיקון מהותי יותר שנועד להגדיל את התשואה כגון שיפוץ, התקנת מיזוג אויר וכדו' אנו בוחנים יחד עם בעל הנכס את הכדאיות הכלכלית של ההשקעה ביחס לתשואה שתתקבל ובסופו של דבר, ההחלטה הינה של בעל הנכס.

שאלה: מיהם אנשי המקצוע העובדים אתכם?

תשובה: אנשי המקצוע אינם "מועסקים" על ידינו, אלא קבלנים פרטיים, אשר מפאת היקף העבודה הגדול, עובדים איתנו במחירים נמוכים במיוחד שאינם ניתנים ללקוחות פרטיים. אנו מקפידים הקפדה יתירה על עבודה מקצועית ובחומרים טובים, תוך שמירה על רמת מחירים נמוכה. מרבית אנשי המקצוע עובדים עמנו כבר שנים, בזכות הניסיון המצטבר הטוב שיש לנו עמם.

שאלה: האם אנו חייבים להיעזר בצוות שלכם, או שניתן להשתמש ב"שיפוצניק" אינסטלאטור או חשמלאי משלנו?

תשובה: כל בעל מקצוע אמין ומקצועי יתקבל בברכה ונשמח להעסיק את איש המקצוע המועדף על בעלי הנכס.

שאלה: האם אקבל סיוע ברישום ההכנסות וההוצאות מנכסיי, לקראת הדו"ח השנתי למס הכנסה?

תשובה: בנוסף לדו"ח התקופתי (חודשי או רבעוני, על פי בחירת הלקוח), מקבל מאיתנו בעל הנכס בסוף כל שנה, דו"ח מפורט של הוצאות והכנסות, המוכן להגשה למס הכנסה.

שאלה: מה מידת המעורבות שלי כבעל נכס, בניהול הנכס לאחר מסירתו לניהול?

תשובה: הכוונה אינה להוציא את בעל הנכס מהתמונה, אלא להיפך. אנו שומרים על קשר אישי ורציף עם בעל הנכס, קובעים יחד מהו הסכום המינימאלי להוצאות, אשר מעבר אליו נדרש אישורו מראש. כמו כן, לפני כל השכרת דירה לדייר חדש, נדרשת הסכמת הבעלים. אחת לחודש, או לשלושה חודשים (על פי בחירת בעלי הנכס) מקבל בעל הנכס דו"ח מפורט, אנו קשובים לכל הערה ונשמח לתת כל הסבר. אחד היתרונות הבולטים שלנו הוא הקשר האישי עם בעל הנכס, אשר מקבל מענה מיידי לכל שאלה.